وی هتل

چگونه یک چنل منیجر عالی برای هتل خود انتخاب کنیم؟

فهرست مطالب

بهترین چنل منیجر برای همکاری کدام است؟

آشنایی با صنعت هتلداری و اصطلاحات آن

چنل منیجر یک کانال یا شبکه ارتباطی هوشمند در صنعت هتلداری است. برای صنعتی مانند هتلداری که میزبانی در اولویت آن قرار دارد و اقامت و خدمات مورد نیاز گردشگران را فراهم می آورد، راه اندازی چنل منیجر از اهمیت زیادی برخوردار است. اصطلاح یا عبارت چنل منیجر امروزه به میزان زیادی در هتلداری استفاده می شود و کاربرد های بسیار دارد. بخش اعظمی از کاربرد های این شبکه، سهولت در رزرواسیون است. از اصطلاحات دیگری که در این صنعت کاربرد دارد، می توان به سیستم رزرواسیون مرکزی/ CRSاشاره کرد. این سیستم امکان دسترسی آنلاین به تمامی هتل ها و اقامتگاه ها را فراهم می آورد تا گردشگران و مسافران در کمترین زمان به اقامتگاه مورد نظر خود دسترسی یابند. به عبارتی این سیستم به صورت خودکار به روزرسانی می شود و اتاق های خالی جهت رزرو را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نرم افزار هتلداری چنل منیجر یا سیستم مدیریت توزیع و فروش هتل در برخی هتل های ایران راه اندازی شده است. این سیستم مشکلات سنتی رزرواسیون را به میزان زیادی حل کرده است. علاوه بر این نرم افزار برای رزرواسیون اتاق ها در هتل، از نرم افزار های دیگری نیز استفاده می شود. از جمله نرم افزار های هتلداری می توان به: فکر افزار، هرمینا، سپند، آس، رسپشن و غیره اشاره کرد. وب سرویس هتل داخلی از دیگر اصطلاحات کاربردی در هتلداری است. این صنعت امروزه آنقدر گسترده شده است که به واسطه تکنولوژی توانسته اطلاعات مربوط به رزرو اتاق های خود را از طریق کانال های مختلف در اختیار مشتریان قرار دهد. در واقع پل ارتباطی میان هتل ها و مشتریان، وب سرویس ها هستند. API هتل داخلی نیز سیستمی است که هتل را با بخش های خدماتی دیگر مانند رستوران ها یا مراکز تفریحی پیوند می دهد.

اطلاعات بیشتر درباره چنل منیجر

چنل منیجر یک نرم افزار جامع و کامل است. این نرم افزار یا شبکه هوشمند برای دریافت اطلاعات هتل کمک بسیار خوبی می باشد. زیرا همه ی اطلاعات مربوط به رزرو اتاق ها و خدماتی که در هتل ارائه می شود را در اختیار مشتریان قرار می دهد و به صورت لحظه ای در حال بروزرسانی است. استفاده از چنل منیجر منجر می شود در زمان صرفه جویی گردد و علاوه بر یک هتل به اتاق ها و خدمات هتل های دیگر نیز دسترسی پیدا کرد. در واقع اگر هتل ها به فکر سود بیشتر هستند می توانند از این شبکه استفاده نمایند. چون رزرو آنلاین اتاق ها را به حداکثر می رساند.

وقتی به عنوان یک مدیر هتل اقدام به ایجاد سایت هتلداری خود نمایید، با راه اندازی چنل منیجر بر روی سیستم هتل خود می توانید از مزایا و ویژگی های رزرواسیون مرکزی بهره مند شوید. همانطور که ذکر گردید سی آر اس ها به عنوان یک سیستم رزرواسیون مدرن و آنلاین برای نظم در سیستم هتلداری بهترین هستند پس برای داشتن یک چنل منیجر عالی می توانید از سی آر اس ها استفاده کنید. با کمک این سیستم آژانس ها و سایر هتل ها از وضعیت اتاق های هتل شما مطلع خواهند بود و نظم خوبی بر هتلداری شما حاکم خواهد شد.

عالی‌ترین چنل منیجر کدام است؟

چنل منیجر های بسیاری در دنیا موجود هستند که توسط کشور های مختلف طراحی شده اند و مورد استفاده قرار می گیرند. اما در این بین یک شرکت داخلی با به کارگیری تخصص جوانان ایرانی اقدام به طراحی چنل منیجر بومی کرده است. این چنل منیجر (وی هتل) نام دارد. شرکت وی هتل با طراحی و تولید این شبکه هوشمند توانسته رضایت عده زیادی از هتلداران را جلب نماید. این برنامه در سال ۱۳۹۶ طراحی و تولید شده و مزایای بسیاری دارد. در واقع می توان گفت عالی ترین نوع چنل منیجر برای هتلداران، آن نرم افزاری است که تمام کارایی ها و ویژگی های سایر نرم افزار ها را دارا باشد. چنل منیجر وی هتل این امکان را به عنوان یک نرم افزار ایرانی و بومی برای هتلداران فراهم کرده است. 

از سایر مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. می‌توانید در تمام کانال ها دیده شوید و خدمات هتل شما به دید عموم برسد.

2. تمامی آژانس ها می توانند به امکانات هتل و اتاق های شما دسترسی یابند تا گردشگران را به درستی راهنمایی کنند.

3. همچنین گردشگران به سهولت و سرعت بیشتری می توانند شما را پیدا کنند و از موجودی هتل شما اطلاع یابند.

4. هر اطلاعاتی که درباره اتاق ها و امکانات هتل برای گردشگران و مسافران مورد نیاز است، به راحتی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

5. در صورت نیاز به تغییر در قیمت ها، بلافاصله به اطلاع مشتریان می رسد و به صورت آنلاین در تمام کانال ها بروز رسانی انجام می گیرد.

6. سود رزرو های آنلاین شما افزایش می یابد و فعالیت های زمانبر در رزرو اتاق ها به میزان زیادی کاهش داده می شود.

چنل منیجر وی هتل را بهتر بشناسید:

همانطور که ذکر گردید چنل منیجر وی هتل یک نرم افزار بومی و داخلی با قابلیت های بسیار زیادی برای هتلداران عزیز است. لزوم استفاده از چنل منیجر یا مدیریت شبکه در بسیاری از منابع برای هتل ها ذکر گردیده است. پس بهتر آن که از عالی ترین نوع چنل منیجر استفاده شود. زیرا در صنعت هتلداری و اقامت، مهم ترین نکته فراهم آوردن مکان اقامتی برای گردشگران در کوتاه ترین زمان است و این امر مگر از طریق چنل منیجر وی هتل برای هتل های ایران ممکن نخواهد شد. قابلیت های این نرم افزار خدمت شما ذکر گردید تا بدانید چه مزایایی در انتظار هتل شما است. کافیست از نرم افزار وی هتل استفاده نمایید.

GDSیا سیستم توزیع جهانی سیستمی است که امکانات هتل ها، خطوط های هوایی و غیره را در اختیار آژانس ها قرار می دهد. چنل منیجر نیز به عنوان شبکه ای هوشمند این قابلیت را دارد تا اطلاعات کامل هتل ها را در اختیار آژانس ها قرار بدهد. چنل منیجر به مدیریت توزیع در چندین کانال کمک می کند. این وظیفه را نرم افزار وی هتل به درستی انجام می دهد و شما را از سایر نرم افزارها بی نیاز می سازد.

logmework135

logmework135

مطالب مرتبط

با آخرین بروزرسانی ها در صنعت هتلداری درجریان باشید

وی هتل (Vhotel) چیست؟

وی هتل زیرساختی بومی و به روز! ممکن است تا به امروز با اصطلاح چنل منیجر هتل Hotel channel manager  و همینطور سیستم رزواسیون مرکزی Hotel CRS آشنا … ادامه مطلب